Het is momenteel Za 23. Jun 2018, 19:35

Tijdzone: Europa/Amsterdam [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: DJAnne
BerichtGeplaatst: Wo 1. Jun 2016, 11:57 
DJ
DJ
Gebruikers-avatar

Hallo allemaal,

Mijn naam is Anne, ik kom uit Hoogeveen en ik ben 47 jaartjes jong.
Ik ben getrouwd met DJJur.
Samen hebben we 4 kinderen, Jur 2 jongens en ik 2 meiden die allemaal al volwassen zijn.
Het kan gebeuren dat mijn jongste dochter eens op de radio voorbij komt want ze maakt graag jingels,
soms spreekt ze ze ook zelf in :tong4:

Mijn hobby's zijn: natuurlijk muziek! en verder hou ik van breien, haken, macrame, Candy Crush, films of een leuke serie kijken, lezen en natuurlijk mijn 2 kleine hondjes Lexie en Foxy.

Mijn muziek smaak is: :koptelefoon5: Oldies, jaren 80, top 40, Nederpop, blues, Reggae, Rap, Pop, rock, R&B, HipHop, klassiek, Ierse Folk.
Mijn muziek smaak is heeeeeel breed maar om zo wat artiesten te noemen: Paul Simon, Coldplay, Anouk, George Ezra, Michael Buble, Queen, The Beach Boys, Kensington, Frank Boeijen, The Beatles, Maria Mena, Diggy Dex, Michael Jackson, Beyonce, Daniel lohues, Eurythmics/Annie Lennox , U2, Maroon 5, Rihanna, UB40, Lange Frans, Dr. Hook, Florence And The Machine, Bob Marley, Keane, Eminem, Sam Cooke, The Black Eyed Peas enzovoort enzovoort :lol:

Ik draai elke dinsdagmiddag vanaf 13.00 uur LIVE

Ik wens u heel veel luisterplezier hier op Music Vibez!!!

Groetjes Anne :swing3:

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel: Re: DJAnne
BerichtGeplaatst: Ma 16. Apr 2018, 21:11 
Gebruikers-avatar

Je mag je info ook wel even updaten Anne..
DJAnne schreef:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Anne, ik kom uit Hoogeveen en ik ben 46 jaartjes jong.
Ik ben getrouwd met DJJur.
Samen hebben we 4 kinderen, Jur 2 jongens en ik 2 meiden die allemaal al volwassen zijn.
Het kan gebeuren dat mijn jongste dochter eens op de radio voorbij komt want ze maakt graag jingels,
soms spreekt ze ze ook zelf in :tong4:

Mijn hobby's zijn: natuurlijk muziek! en verder hou ik van breien, haken, macrame, Candy Crush, films of een leuke serie kijken, lezen en natuurlijk mijn 2 kleine hondjes Lexie en Foxy.

Mijn muziek smaak is: :koptelefoon5: Oldies, jaren 80, top 40, Nederpop, blues, Reggae, Rap, Pop, rock, R&B, HipHop, klassiek, Ierse Folk.
Mijn muziek smaak is heeeeeel breed maar om zo wat artiesten te noemen: Paul Simon, Coldplay, Anouk, George Ezra, Michael Buble, Queen, The Beach Boys, Kensington, Frank Boeijen, The Beatles, Maria Mena, Diggy Dex, Michael Jackson, Beyonce, Daniel lohues, Eurythmics/Annie Lennox , U2, Maroon 5, Rihanna, UB40, Lange Frans, Dr. Hook, Florence And The Machine, Bob Marley, Keane, Eminem, Sam Cooke, The Black Eyed Peas enzovoort enzovoort :lol:

Ik draai elke vrijdagmiddag vanaf 13.00 uur LIVE

Ik wens u heel veel luisterplezier hier op The industry 24-7!!!

Groetjes Anne :swing3:

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 

Tijdzone: Europa/Amsterdam [ Zomertijd ]